4400 Nyíregyháza Rákóczi út 18. 2/2

mobil: 06-70/387-0258

e-mail: korpas.zsolt@tiszaviragcc.hu


Szolgálgatatásaink

 

 

1, OUTSOURCING

call-center outsourcing olyan kiszervezett funkciót jelent, melynek segítségével nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni és közvetlen, pontos ügyintézést biztosít.

Önnek nem kell külön call-centert fenntartania, nincsenek a call-center üzemeltetéséből, fenntartásából fakadó magas, fix költségek. A call-center üzemeltetéshez szükséges munkaerő biztosítása sem az Ön feladata, nem terhelik a munkaerő bér-, és járulék költségei, illetve nem szükséges a munkavégzéshez szükséges helyszín biztosítása. Az outsourcing eredményeként Ön egy költség számlát kap, amit el tud számolni. Ezen túlmenően az előre leegyeztetett paramétereknek megfelelően kiértékelt adatbázist fog visszakapni.

 

2, Hívásindítás, direct-marketing

Hívásindítás, direct-marketing keretein belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

  • piackutatás
  • közvélemény kutatás
  • ügyfél-elégedettség mérés
  • akciós- és promóciós kampányok támogatása
  • új termékek bevezetésének támogatása
  • időpont egyeztetés

Miért is jó a direct marketing, melyek az előnyei:

  • bármilyen területen alkalmazható
  • interaktív (a megbízó kérhet további információt)
  • személyre szóló
  • bizalmas (a megbízó ajánlatának részleteit a versenytársai nem ismerhetik)
  • a megbízó cége részére pozícionálhatóság: új pozicionálási lehetőségek teremtése a piacon
  • nyomon követhetőség: a reklám által kiváltott hatás mérhető,
  • biztos célba érés, rugalmasság
  • jelentősebb mértékű információátadási lehetőség

A direct marketing keretein belül vállaljuk az adatbázis, pontos, friss, naprakész fenntartását, valamint a visszaérkező reakciók, észrevételek, javaslatok, információk feldolgozását, rögzítését.

A hívásindítás keretein belül vállaljuk, hogy egy új termék bevezetését, akciós - és promóciós kampányok lebonyolítását nagy számú telefonos hívásindítással támogatjuk, mellyel hatékonyabb, eredményesebb lehet az értékesítés folyamata a cége számára.

 

3, Ügyfél elégedettség mérés, időpont egyeztetés

Az ügyfél-elégedettség felmérés elvégzése olyan hívásindítást jelent, amikor a megbízó partnereinél végzünk olyan hívásokat, amikor egy termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó elégedettséget mérünk fel. Az ügyfél-elégedettség felméréshez használandó kérdőív elkészítésében szükség esetén marketing szakemberinek tudnak segíteni.

Az időpont-egyeztetés során olyan hívásokat bonyolítunk le, amikor a megbízó részére konkrét időpontokat egyeztetünk pl.: személyes, üzleti találkozó céljából.

A hívásindítás, direct marketing összességében tehát egy jól kidolgozott céges marketing terv megvalósításában, elérésben hatékony támogatást jelenthet.

 

4, TELEFONOS KUTATÁS - KUTATÁSI TEVÉKENYSÉG

A kutatási tevékenység során cégünk vállalja az előre elkészített kérdőívek gyors, pontos, hatékony lekérdezését, mely lehetővé teszi az eredmények alapos, megfelelő kiértékelését, legyen szó piac- vagy közvélemény kutatásról.

A kutatás eredményének megfelelően gyorsan, hatékonyan módosíthatja a cége marketing stratégiáját, mérheti fel egy termék vagy szolgáltatás lehetséges ügyfélkörét.

A telefonos kutatás elvégzésnek előnye abban rejlik tehát, hogy előre fel lehet mérni a lehetséges ügyfélkört, egy új termék vagy szolgáltatás bevezetését hatékonyan tudja támogatni úgy, hogy a kutatás eredményének megfelelően kerül kialakításra a termék vagy a szolgáltatás, ezáltal a piac igényeinek megfelelően tud megjelenni.

 

5, TELEMARKETING

Telemarketinges szolgáltatásunk keretein belül vállaljuk a megbízó részére a különböző termékek, szolgáltatások értékesítését a potenciális célközönség közvetlen felkeresésével.

A szolgáltatásunk igénybevételével közvetlenül juttathatja el az információkat a célközönség számára, hatékonyabb, gyorsabb lehet az értékesítés, aminek eredményeként eredményesebb lehet a vállalkozása. Vállaljuk, hogy a megbízó adatbázisából dolgozunk, illetve szükség esetén általunk elkészített adatbázisból (figyelembe véve a lehetséges potenciális célközönséget) is elvégezzük a feladatot!

 

1, OUTSOURCING

Call center outsourcing is an outsourced function that enables us to handle a large number of phone calls efficiently, and it provides direct and precise administration.

You do not need to maintain a separate call center; you have no high fixed costs of operating and maintaining a call center. It is not your task to employ labour force to operate a call center and you do not need to bear the costs of wages and contributions, or to provide an office space. As a result of outsourcing, you receive an invoice for the costs which you can use for tax purposes. In addition, you will receive a database evaluated as per the pre-agreed parameters.

 

2, Making calls, direct-marketing

Within the framework of making calls and direct-marketing, we provide the following services:

  • market research
  • polling
  • measuring customer satisfaction
  • supporting sales and promotional campaigns
  • supporting the introduction of new products
  • making appointments

 

Why is direct marketing a good idea and what are the benefits:

  • it can be used in any field
  • interactive (the client can request more information)
  • personalized
  • confidential (the details of the client's offer must not be known by its competitors)
  • option of positioning for the client’s company: creating new positioning opportunities on the market
  • traceability: the impact of the advertisement is measurable,
  • it definitely reaches its target group, flexibility
  • greater opportunity for the transfer of information

 

Within direct marketing, we undertake to maintain a database that is accurate, current and up-to-date, and to process and record the incoming responses, comments, suggestions, and information.

Within the framework of making calls, we undertake to support the launch of a new product, and the conduct of sales and promotional campaigns with a large number of telephone calls, which can make your company’s sales processes more efficient and more effective.

3, Measuring customer satisfaction, making appointments

Conducting a customer satisfaction survey means that we make phone calls to the partners of our clients and measure their satisfaction with a specific product or service. Our marketing professionals can help to prepare a questionnaire for customer satisfaction surveys, if needed.

While making appointments, we make calls to agree on a specific time and date for the client, e.g. for a personal meeting, a business meeting.

Therefore, making calls and direct marketing can mean effective supports in the realization and achievement of a well-developed corporate marketing plan.

 

4, TELEPHONE SURVEY - RESEARCH ACTIVITY

In the course of our research, our company undertakes the quick, accurate and effective survey of questionnaires prepared in advance, which allows a thorough and proper evaluation of the results, whether it is market or public opinion research.

Based on the results of the research, you can quickly and efficiently change the marketing strategy of your company and assess the potential customer base of a product or service.

The advantage of conducting a telephone survey is, therefore, to assess the potential customer base in advance and to effectively support the introduction of a new product or service by tailoring the product or service to the results of the survey, and thus to respond to the needs of the market.

 

5, TELEMARKETING

Within the framework of our telemarketing service, we undertake to sell the various products and services to the client by directly reaching the potential target consumers.

With our service, you can deliver the information directly to your target consumers, the sales can be more efficient and quicker, and, as a result, your business can be more successful. We undertake to work from the client's database and, if necessary, we perform the task from the database created by us (taking the potential target consumers into account)!

Saját termék

Megrendeléshez kattintson a képre!