Hívásindítás, direct-marketing keretein belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

  • piackutatás
  • közvélemény kutatás
  • ügyfél-elégedettség mérés
  • akciós- és promóciós kampányok támogatása
  • új termékek bevezetésének támogatása
  • időpont egyeztetés

Miért is jó a direct marketing, melyek az előnyei:

  • bármilyen területen alkalmazható
  • interaktív (a megbízó kérhet további információt)
  • személyre szóló
  • bizalmas (a megbízó ajánlatának részleteit a versenytársai nem ismerhetik)
  • a megbízó cége részére pozícionálhatóság: új pozicionálási lehetőségek teremtése a piacon
  • nyomon követhetőség: a reklám által kiváltott hatás mérhető,
  • biztos célba érés, rugalmasság
  • jelentősebb mértékű információátadási lehetőség

A direct marketing keretein belül vállaljuk az adatbázis, pontos, friss, naprakész fenntartását, valamint a visszaérkező reakciók, észrevételek, javaslatok, információk feldolgozását, rögzítését.

A hívásindítás keretein belül vállaljuk, hogy egy új termék bevezetését, akciós - és promóciós kampányok lebonyolítását nagy számú telefonos hívásindítással támogatjuk, mellyel hatékonyabb, eredményesebb lehet az értékesítés folyamata a cége számára.