Üdvözlök mindenkit a Tiszavirág Call Center Kft. weboldalán!

 

A Tiszavirág Call Centert 2014. év végén nyitottam meg. Előtte közel 10 éven keresztül dolgoztam a Telequest Kft.-nél, ami szintén Magyarország egyik, akkoriban legnépszerűbb és legsikeresebb Call Centere volt, így volt időm és lehetőségem elsajátítani a szakmáról, amit tudni érdemes.

2014-ben úgy éreztem eljött az idő, hogy saját Call Centert alapítsak, amit azóta sem bántam meg! Korábbi tapasztalatomat felhasználva, sikeresen működünk jelenleg is. Először egyéni vállalkozóként működtettem a Call Centert, majd 2018.-tól tovább fejlődve Kft.-vé alakultunk.

Kezdetben 18 állomásom volt, majd ez kibővült az évek folyamán 32 állomásra Nyíregyházán. 2018 szeptemberétől, pedig már Debrecenben is megnyitottuk irodánkat, ahol jelenleg összesen 36 állomás üzemel.

A műszaki infrastruktúra pedig lehetővé teszi a „Home Agent” bekapcsolását is.

Célunk, hogy, a kapott feladatot, a legnagyobb hatékonysággal és szakértelemmel sikerüljön elvégeznünk, hogy az adott Megbízónkkal, hosszú távon tudjunk együtt működni.

Legnagyobb tapasztalatot a szolgáltatások értékesítésének területén szereztünk, de minden más értékesítési munkát, vagy kutatást is maximális eredménnyel lebonyolítunk. 

 

Irodáink:

4400 Nyíregyháza, Rákóczi út. 18-20., 2/2.
4028 Debrecen, Kassai út. 129.

                                                                                                                        

Korpás Zsolt
Ügyvezető Igazgató

 

Rólunk mondták:

"Több projektben is dolgozunk együtt a Tiszavirág Call Centerrel. Ezekben megbízható partnerünknek bizonyult, továbbra is tervezünk együttműködni."   -   Németh Zoltán Ügyvezető Igazgató (Lépéselőny Kft.)