Hívásindítás, direct-marketing keretein belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:
- piackutatás
- közvélemény kutatás
- ügyfél-elégedettség mérés
- akciós- és promóciós kampányok támogatása
- új termékek bevezetésének támogatása
- időpont egyeztetés
Miért is jó a direct marketing, melyek az előnyei:
- bármilyen területen alkalmazható
- interaktív (a megbízó kérhet további információt)
- személyre szóló
- bizalmas (a megbízó ajánlatának részleteit a versenytársai nem ismerhetik)
- a megbízó cége részére pozícionálhatóság: új pozicionálási lehetőségek teremtése a piacon
- nyomon követhetőség: a reklám által kiváltott hatás mérhető,
- biztos célba érés, rugalmasság
- jelentősebb mértékű információátadási lehetőség
A direct marketing keretein belül vállaljuk az adatbázis, pontos, friss, naprakész fenntartását, valamint a visszaérkező reakciók, észrevételek, javaslatok, információk feldolgozását, rögzítését.
A hívásindítás keretein belül vállaljuk, hogy egy új termék bevezetését, akciós - és promóciós kampányok lebonyolítását nagy számú telefonos hívásindítással támogatjuk, mellyel hatékonyabb, eredményesebb lehet az értékesítés folyamata a cége számára.