Outsourcing
2022. 05. 30.A call-center outsourcing olyan kiszervezett funkciót jelent, melynek segítségével nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni és közvetlen, pontos ügyintézést biztosít.
Tovább olvasom...Hívásindítás, direct-marketing
2022. 06. 02.A direct marketing keretein belül vállaljuk az adatbázis, pontos, friss, naprakész fenntartását, valamint a visszaérkező reakciók, észrevételek, javaslatok, információk feldolgozását, rögzítését.
Tovább olvasom...Ügyfél elégedettség mérés, időpont egyeztetés
2022. 06. 02.Az ügyfél-elégedettség felmérés elvégzése olyan hívásindítást jelent, amikor a megbízó partnereinél végzünk olyan hívásokat, amikor egy termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó elégedettséget mérünk fel.
Tovább olvasom...Telefonos kutatás, kutatási tevékenység
2022. 06. 02.A kutatási tevékenység során cégünk vállalja az előre elkészített kérdőívek gyors, pontos, hatékony lekérdezését, mely lehetővé teszi az eredmények alapos, megfelelő kiértékelését, legyen szó piac- vagy közvélemény kutatásról.
Tovább olvasom...Telemarketing
2022. 06. 02.Telemarketinges szolgáltatásunk keretein belül vállaljuk a megbízó részére a különböző termékek, szolgáltatások értékesítését a potenciális célközönség közvetlen felkeresésével.
Tovább olvasom...