Outsourcing

Outsourcing

A call-center outsourcing olyan kiszervezett funkciót jelent, melynek segítségével nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni és közvetlen, pontos ügyintézést biztosít.

Tovább olvasom...
Hívásindítás, direct-marketing

Hívásindítás, direct-marketing

A direct marketing keretein belül vállaljuk az adatbázis, pontos, friss, naprakész fenntartását, valamint a visszaérkező reakciók, észrevételek, javaslatok, információk feldolgozását, rögzítését.

Tovább olvasom...
Ügyfél elégedettség mérés, időpont egyeztetés

Ügyfél elégedettség mérés, időpont egyeztetés

Az ügyfél-elégedettség felmérés elvégzése olyan hívásindítást jelent, amikor a megbízó partnereinél végzünk olyan hívásokat, amikor egy termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó elégedettséget mérünk fel.

Tovább olvasom...
Telefonos kutatás, kutatási tevékenység

Telefonos kutatás, kutatási tevékenység

A kutatási tevékenység során cégünk vállalja az előre elkészített kérdőívek gyors, pontos, hatékony lekérdezését, mely lehetővé teszi az eredmények alapos, megfelelő kiértékelését, legyen szó piac- vagy közvélemény kutatásról.

Tovább olvasom...
Telemarketing

Telemarketing

Telemarketinges szolgáltatásunk keretein belül vállaljuk a megbízó részére a különböző termékek, szolgáltatások értékesítését a potenciális célközönség közvetlen felkeresésével.

Tovább olvasom...